torsdag 17 mars 2016

Mobilhaveri

Hade kvalitetstid med mina barn då en av mina stora döttrar var på besök. Vi sitter och äter vår frukost, min mobil ligger på bordet och jag sitter med min tekopp i handen när den plötsligt smäller till och hela koppens botten trillar ur! Där sitter jag förvånad och blöt och undrar vad som hände!
Jag in i duschen och de andra städar upp. När vi väl kommit till ro igen upptäcker min dotter att det runnit te in under min mobil. Hon torkar av den så gott det går. Ficklampan sätts på o går ej stänga av, sen börjar andra program sättas på och av lite som de vill för att sen hela mobilen ska stängas av. Trots att den låg på tork i några dagar så fungerar den inte.
Skaffade en ny mobil och här sitter jag nu och får inte riktigt till det här nya. Så länge jag lär mig så bjuder jag väl på lite mer bloggtorka! Ha det gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar